What is Score A Programme™?
Is a fully interactive programme based on the official government syllabus that has been proven effective to help students be exam ready and Score A’s. "Your Dream, Our Vision, Do Not Choose To Be A Commoner.!"

Monday, March 8, 2010

Score A Programme™ - Testimoni Pelajar UPSR 2009


Tahniah saya ucapkan kepada pelajar-pelajar yang telah mendapat keputusan cemerlang pada peperiksaan UPSR 2009 dengan bantuan Score A Programme.

Berikut merupakan beberapa testimoni mereka:

Adira Frank (pg 2): ... the eNotes help me to find the answers quickly.

Chin Kah Lok (pg 3): ... It is user friendly and effective.

Wang Pui Kei (pg 5): ... menghilangkan kebosanan berdepan dengan buku. Wujud semangat terus berusaha menjawab soalan dan menambah keyakinan diri.

Tan Tong Fang (pg 9): ... help me to get 10 years question..., and I can do exercise anytime.

Khiirthanna (pg 10): ... is very motivating, fun and exciting.

Shalini (pg 14): The notes are very easy to understand and colourful.

Yogeswari (pg 18): I learn at my own flexible time and ability.

Siti Hamizah (pg 20): ... Saya tidak perlu membuka buku rujukan kerana Score A ada segalanya.

Nurrisa Hasmin (pg 24): ... Cara pembelajarannya amat menarik, berkesan dan mudah.

Thevina (pg 27): ... lots of practise and many different types of questions.

Devaraj (pg 30): ... opportunity to do ample exercises independently.

Muhammad Afiq (pg 31): ... mudah dan praktikal...

Devaraj (pg 33): ... do not have to wait for my paper to be marked by my parents. ... can keep on repeating the exercise until I get good at the subject.

Ratnahsre (pg 36): ... has benefitted me... and in my school assignments too.

Nur Haslinda (pg 37): ... ibu saya telah menghantar saya ke pelbagai program motivasi namun tiada perubahan sehinggalah saya menyertai program Score A....

Siti Raudah (pg 38): ... ia menjadi "medan pertandingan" untuk saya meraih keputusan yang tertinggi ketika menyemak di ruangan Nationwide Honours Roll.

Afiqe (pg 39): ... Saya boleh mengurus masa belajar saya sendiri tanpa dikongkong sepenuhnya oleh ibu bapa saya.

OK, tak dapat saya nak catatkan di sini semuanya... terlalu banyak.

Kesimpulan yang dapat saya rumuskan di sini ialah bahawa Score A Programme ini memang terbukti membantu pelajar-pelajar untuk berjaya didalam peperiksaan, hatta seorang pelajar yang lemah pun boleh mencapai keputusan yang cemerlang di dalam peperiksaan UPSR baru-baru ini dengan latih tubi yang betul dan berkesan.

0 comments:

Score A Programme on Facebook